Staut kundeportal

De seneste årene har vi jobbet med å finne den optimale kombinasjonen av kundeservice i butikk, kontroll på kostnader for ledelsen og enkel bestilling og oversikt over sortimentet for brukerne.

Nå har vi klart det!

Kunder som har tatt i bruk løsningen melder om redusert forbruk av klær. Økt bevissthet hos de ansatte for at arbeidsklær og utstyr faktisk koster penger. Enkel oversikt over forbruk og hva som faktisk er i deres sortiment. Og hos noen kunder, nedgang i innkjøp på over 50%!

Dette får du ved å bruke Staut Kundeportal:

  • Enkel oversikt over forbruk pr ansatt
  • Mulighet til å godkjenne og redigere bestillinger fra ansatt før de går til oss
  • One-stop-shop for alle ansatte på kjøp av klær og verneutstyr
  • Garantert samme profilering hver gang
  • Ingen kjøp utenom sortiment
  • Kontroll på kostnader





Avdelingsleder har oversikt over forbruk pr bruker og sin avdeling

Godkjenning før kjøp kan aktiveres pr. avdeling

Kredittgrensen fornyes ved nytt år og kan settes individuelt







Ansatte kan kun bestille fra avtalt sortiment

Kjøp begrenses av valgfri kredittgrense

Leder kan handle på vegne av sine ansatte




Nye brukere kan opprettes og gamle slettes

Kredittgrensen styres av leder pr. ansatt

Sortimentet kan varieres mellom avdeling basert på behov

TA KONTAKT med oss i dag for tilgang til Staut kundeportal!

Kenneth Hverven
Salg & problemløser
kenneth@stautas.no – 920 97 195
Cathrine Persvangen
Medeier & problemløser
cathrine@stautas.no – 95 13 11 05
Mona Heskestad
Problemløser & ordremottak
ordre@stautas.no – 63 80 00 01